Pierogarnie Sztuka pieroga

  • 1

Pierogranie „Sztuka Pieroga” to punkty pomyślane jako biznes rodzinny w modelu 2+1.

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Pierogarnie Sztuka pieroga
Spółka Polskie Jadło zakończyła rozpoczęty w marcu br. pilotażowy projekt związany z uruchamianiem punktów gastronomicznych zajmujących się sprzedażą produktów gotowych w tym pierogów w bardzo szerokim asortymencie.

Rosnące tępo życia powoduje, że coraz większa liczba osób sięga po dania gotowe. U podstaw tej tendencji Spółka upatruje wzrostu zainteresowania daniami gotowymi przede wszystkim u osób zapracowanych, niemających zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłków, a mimo to chcących odżywiać się zdrowo i racjonalnie. Koncept pierogarni „Sztuka Pieroga” nie tylko wychodzi naprzeciw tym coraz wyraźniejszym trendom wzrostu zainteresowania konsumentów wyrobami gotowymi, ale przede wszystkim stanowi rozwiązanie dla obecnego rynku pracy.

Pierogranie „Sztuka Pieroga” to punkty pomyślane jako biznes rodzinny w modelu 2+1. Program „szyty na miarę” nie wymaga olbrzymich nakładów finansowych. Całość wyposażenia technicznego jak również projekt wystroju dostarczane będą przez Spółkę. Polskie Jadło udziela również kredytu kupieckiego w formie pierwszej kompletnej dostawy. Punkty mogą być otwierane w pomieszczeniach od 20 metrów kwadratowych bądź też jako małe stoiska w istniejących sklepach spożywczych. Spółka rekomenduje jako miejsca preferowane do uruchamiania tego typu działalności tereny osiedlowe, miejsca położone nieopodal dużych sklepów spożywczych, szkół, itp.

„Program, który uruchomiliśmy wymagał od nas nie tylko sprawdzenia „w boju” konceptu samych pierogarni, które będą działać pod nazwą „Sztuka Pieroga”, ale równolegle zabezpieczenia bazy logistyczno-wytwórczej związanej bezpośrednio ze stałymi dostawami naszych wyrobów. Biorąc pod uwagę skalę przedsięwzięcia, oraz konieczność dochowania wszystkich procedur administracyjnych związanych z uruchomieniem i dopuszczeniem wytwórni można powiedzieć, że był to wyjątkowo pracowity okres dla Spółki. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że możemy przekazać naszym partnerom gotowy i w pełni zorganizowany system oparty o indywidualne punkty gastronomiczne generujące bardzo wymierne zyski.”- powiedział Jan Kosciuszko Prezes zarządu Polskie Jadło SA.

„Prowadząc punkt gastronomiczny w zaproponowanym przez Polskie Jadło modelu zakładamy, iż szacunkowo średni przychód miesięczny powinien kształtować się na poziomie 24 tysięcy złotych. W zależności od kosztów pozyskania lokalu oraz przyjętego modelu obsługi zysk pozostały dla prowadzącego powinien zamknąć się wynikiem pomiędzy 10 a 14 tys. zł.”– powiedział Jan Kosciuszko „Efektywne prowadzenie takiego punktu przynosi nie tylko zyski operatorowi, ale również preferuje jego kandydaturę do przyjmowania operatyw na coraz wyższym poziomie.” – dodał Prezes Polskiego Jadła SA