Polacy od soków owocowych wolą wodę

  • 1

Okazuje się, że woda niegazowana cieszy się większym powodzeniem wśród konsumentów niż wszelkiego typu napoje smakowe.

         
ocena: 4/5 głosów: 2
Polacy od soków owocowych wolą wodę
W ubiegłym roku wyraźnie spadła sprzedaż soków owocowych i nektarów - spadek prawie o 7 %.
Jednocześnie o około 12 % wzrosła sprzedaż wody mineralnej.

Taka sytuacja podyktowana jest zasobnością portfeli Polaków - woda jest dużo tańsza niż soki, napoje owocowe czy nektary.

Ceny soków odstraszają również dlatego, że koszty produkcji samych opakowań stopniowo rosły, dlatego producenci zmuszeni byli podnieść cenę napojów.

Dziś obserwujemy za to wysyp wód wszelakich - od gazowanych, niegazowanych, mineralizowanych, dodatkowo wzbogacanych cennymi pierwiastkami po wody smakowe (truskawkowe, cytrynowe).