Firma Żywiec Zdrój jest organizatorem akcji pod hasłem „Mama wie co dla mnie dobre - Back to school”. Cel kampanii to utrwalenie w rodzicach nawyku zaopatrywania swoich dzieci - uczniów szkół - w źródlaną wodę niegazowaną Żywiec Zdrój.
Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”
Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Grupą docelową kampanii są rodzice dzieci w wieku szkolnym, dla których ważne jest dbanie o prawidłowy rozwój ich pociech. Kampanii towarzyszy hasło: „Kupując swojemu dziecku do szkoły wodę Żywiec Zdrój dbasz o jego prawidłowy rozwój.”
Kampania ma charakter ogólnopolski, dlatego materiały z nią związane pojawiły się w wielu punktach sprzedaży na terenie całego kraju.