Marka Carlsberg razem z Wydawnictwem Pascal – liderem wśród wydawnictw turystycznych kontynuuje serię wydawniczą promującą ciekawe miejsca i zakątki świata. Owocem tegorocznej współpracy Carlsberga i redaktorów wydawnictwa jest przewodnik po „PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZYCH BARACH NA ŚWIECIE”. Przewodnik, którego wydanie zainicjowała marka Carlsberg to przegląd najlepszych barów miejskich, sportowych i plażowych Carlsberga w tak egzotycznych miejscach, jak Malezja, Hongkong, Singapur poprzez te nieco bliższe, jak Cypr, Kopenhaga, Portugalia, Szwajcaria, aż po bary w naszych rodzimych miastach: w Krakowie, Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu.
Konsumenci piwa Carlsberg oraz czytelnicy Pascala będą mieli okazję poznać nie tylko idealne miejsca, w których mogą delektować się smakiem Carlsberga, ale także zdobyć niecodzienne informacje o ciekawych atrakcjach czy imprezach odbywających się cyklicznie w opisanych miastach i krajach, jak choćby lipcowy festiwal piwa Carlsberg w cypryjskiej stolicy - Nikozji, czy Festiwal Dobrego Humoru odbywający się w czerwcu w Gdańsku i Gdyni.
Ten niepowtarzalny przewodnik po „prawdopodobnie najlepszych barach na świecie” mogą otrzymać wszyscy konsumenci Carlsberga kupując limitowaną serię 4-paków lub 10-paków piwa Carlsberg sygnowanych znakiem najnowszej promocji „Best Bar Tour”, która rozpoczęła się już w maju b.r. i w ramach, której można także wygrać podróż do najciekawszych barów na świecie. Specjalnie dedykowaną serię opakowań Carlsberga z przewodnikiem będzie można nabyć w wybranych sklepach kanału nowoczesnego. Przewodnik dostępny będzie w dwóch wersjach. Wersja pierwsza – mini książeczka - zostanie dodana do małych paków, natomiast wersja druga – szersze wydanie - dostępna będzie w 10 – paku.
„Cieszymy się z tak udanej współpracy z Pascalem, liderem wśród wydawnictw turystycznych. Rezultat tej współpracy, jakim jest przewodnik po „PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZYCH BARACH NA ŚWIECIE” pozwoli wielbicielom podróży i piwa Carlsberg poznać starannie wyselekcjonowane dla nich miejsca, rekomendowane przez markę Carlsberg oraz Wydawnictwo Pascal. Mamy nadzieję, że przewodnik zainspiruje naszych konsumentów, a także czytelników wydań Pascala do poznania barów zasługujących na miano najlepszych, w różnych krajach świata.” – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.
„Ten projekt od początku była dla nas bardzo ważny. Zaangażowanie Carlsberga w promocję świadomej turystyki jest niezwykle cenne, bo istotną sprawą jest wspieranie czytelnictwa i pasji odkrywania. Dzięki współpracy z Carlsbergiem mamy okazję inspirować Polaków do poznawania świata w bardzo przyjemny sposób, który zapewnia smakowanie doskonałego piwa. Podróże kształcą a teraz także dobrze smakują”. – powiedział Bogumił Gzik – dyrektor strategiczny Pascal Creative.
Konsumenci piwa Carlsberg oraz czytelnicy Pascala będą mieli okazję poznać nie tylko idealne miejsca, w których mogą delektować się smakiem Carlsberga, ale także zdobyć niecodzienne informacje o ciekawych atrakcjach czy imprezach odbywających się cyklicznie w opisanych miastach i krajach, jak choćby lipcowy festiwal piwa Carlsberg w cypryjskiej stolicy - Nikozji, czy Festiwal Dobrego Humoru odbywający się w czerwcu w Gdańsku i Gdyni.
Ten niepowtarzalny przewodnik po „prawdopodobnie najlepszych barach na świecie” mogą otrzymać wszyscy konsumenci Carlsberga kupując limitowaną serię 4-paków lub 10-paków piwa Carlsberg sygnowanych znakiem najnowszej promocji „Best Bar Tour”, która rozpoczęła się już w maju b.r. i w ramach, której można także wygrać podróż do najciekawszych barów na świecie. Specjalnie dedykowaną serię opakowań Carlsberga z przewodnikiem będzie można nabyć w wybranych sklepach kanału nowoczesnego. Przewodnik dostępny będzie w dwóch wersjach. Wersja pierwsza – mini książeczka - zostanie dodana do małych paków, natomiast wersja druga – szersze wydanie - dostępna będzie w 10 – paku.
„Cieszymy się z tak udanej współpracy z Pascalem, liderem wśród wydawnictw turystycznych. Rezultat tej współpracy, jakim jest przewodnik po „PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZYCH BARACH NA ŚWIECIE” pozwoli wielbicielom podróży i piwa Carlsberg poznać starannie wyselekcjonowane dla nich miejsca, rekomendowane przez markę Carlsberg oraz Wydawnictwo Pascal. Mamy nadzieję, że przewodnik zainspiruje naszych konsumentów, a także czytelników wydań Pascala do poznania barów zasługujących na miano najlepszych, w różnych krajach świata.” – mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Carlsberg.
„Ten projekt od początku była dla nas bardzo ważny. Zaangażowanie Carlsberga w promocję świadomej turystyki jest niezwykle cenne, bo istotną sprawą jest wspieranie czytelnictwa i pasji odkrywania. Dzięki współpracy z Carlsbergiem mamy okazję inspirować Polaków do poznawania świata w bardzo przyjemny sposób, który zapewnia smakowanie doskonałego piwa. Podróże kształcą a teraz także dobrze smakują”. – powiedział Bogumił Gzik – dyrektor strategiczny Pascal Creative.