Promocja luksusowej wódki

Niedawno zakończyła się akcja promocyjna wspierająca sprzedaż luksusowej wódki Grey Goose...

         
ocena: 4/5 głosów: 1
Promocja luksusowej wódki
Przez cztery miesiące klienci wybranych lokali w całej Polsce mogli wziąć udział w degustacji niezwykłych drinków na bazie wódki Grey Goose, podążając "Śladami Grey Goose".

"Śladami Grey Goose" to innowacyjny projekt promocji marki przygotowany przez Agencję Pegasus PR, jako element strategii dla marki Grey Goose, łączący działania public relations z działaniami w HoReCe, realizowanymi przez Bacardi – Martini Polska Sp. z o.o., wyłącznego dystrybutora wódek Grey Goose w Polsce. Projekt obejmował współpracę z kilkunastoma najbardziej prestiżowymi miejscami w czterech największych miastach Polski wspartą intensywnymi działaniami media relations. Czternaście wybranych lokali z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Krakowa przygotowało czternaście oryginalnych przepisów na koktajle na bazie wódki Grey Goose Original i smakowych wódek Grey Goose L’Orange lub Grey Goose Le Citron. Wszystkie propozycje spodobały się konsumentom i zostały wprowadzone do regularnej sprzedaży.

"Poprosiliśmy barmanów o stworzenie oryginalnych drinków - wariacji na temat wódki Grey Goose. Zależało nam na tym, aby drinki nie tylko były wyjątkowe, ale także łączyły w sobie atmosferę lokalu z ekskluzywnym charakterem Najsmaczniejszej Wódki na Świecie" - opowiada Katarzyna Cąkała, Brand Manager marki Grey Goose.

Dodatkowym wsparciem działań prowadzonych w HoReCe były działania media relations skierowane do wyselekcjonowanej grupy odbiorców - cykl artykułów w prestiżowym magazynie dla mężczyzn "Gentleman" pod wspólnym tytułem "Śladami Grey Goose" opisujący wędrówkę po wybranych lokalach. Pierwsza wędrówka z cyklu rozpoczęła się we wrześniu w Warszawie. Kolejne artykuły opisywały miejsca i zaproponowane koktajle w Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
"Wstępna analiza wyników sprzedażowych pokazała, że pomysł trafił w gusta Klientów i spotkał się z zainteresowaniem. Na efekty jednak i podsumowanie akcji będziemy musieli jednak poczekać" – zauważa Katarzyna Cąkała.

Wyłącznym dystrybutorem w Polsce wódek Grey Goose Original, Grey Goose L’Orange i Grey Goose Le Citron jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.

Wódka Grey Goose pochodzi z samego serca Francji. Do jej produkcji wykorzystywana jest wyłącznie najlepsza francuska pszenica oraz artezyjska woda mineralna, która swój początek bierze w Masywie Centralnym. Grey Goose to wódka o głębokim, ale subtelnym smaku i delikatnym aromacie, które zawdzięcza pięciostopniowemu procesowi destylacji. Jej zapach i smak tworzą kompozycje, która zadowoli każdego konesera tego trunku.
Grey Goose L’Orange to kwintesencja słodyczy i delikatności dojrzałych w słońcu owoców pomarańczy, a Le Citron to smak oryginalnej wódki Grey Goose wzbogaconej aromatem skórki cytrynowej. Cena 200 zł.