Vegeta otrzymała tytuł „Przebój FMCG 2009” w konkursie magazynu „Życie Handlowe”, w kategorii „Przyprawy uniwersalne”. Pierwszym etapem konkursu była ocena zgłoszonych produktów przez jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci w Polsce, m.in.: Tesco, Metro AG, czy Eurocash. Trzy produkty z największą liczbą punktów w każdej kategorii konkursowej przechodziły do drugiego etapu, za który odpowiadała agencja Nielsen. Jej analitycy badali wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez zwycięzców pierwszego etapu w okresie od kwietnia 2008 roku do marca 2009 roku. Na tej podstawie wyłoniono „Przeboje FMCG 2009”, a więc te produkty, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zarobki.
Tegoroczne „Przeboje FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu prowadzonego na zlecenie magazynu „Życie Handlowe”, jednak pierwszy raz pod zmienioną nazwą i z nowymi zasadami. Zgłoszone produkty wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma Podravka jako producent przyprawy uniwersalnej Vegeta, która zdobyła I miejsce w kategorii „Przyprawy uniwersalne”, otrzyma zarówno statuetkę „Przebój FMCG 2009”, jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia w działaniach promocyjnych.
Tegoroczne „Przeboje FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu prowadzonego na zlecenie magazynu „Życie Handlowe”, jednak pierwszy raz pod zmienioną nazwą i z nowymi zasadami. Zgłoszone produkty wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma Podravka jako producent przyprawy uniwersalnej Vegeta, która zdobyła I miejsce w kategorii „Przyprawy uniwersalne”, otrzyma zarówno statuetkę „Przebój FMCG 2009”, jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia w działaniach promocyjnych.