By nie doszło do zaburzeń w funkcjonowaniu organizmu, dorosła osoba musi wypić co najmniej 1,5 litra wody dziennie, a za absolutne minimum uważa się 1 litr płynu. Badania pokazują jednak, że Polacy nie stosują się do tej reguły. Przeciętny dorosły mieszkaniec naszego kraju wypija zaledwie około 1,2 l wody.
Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawców wody źródlanej, wraz z portalem Interia.pl postanowili spróbować zmienić ten stan rzeczy startując z kampanią „Szklanka wody robi różnicę”. W portalu uruchomiony został przygotowany przez grupę Adweb mini-serwis – http://www.eden.interia.pl, w którym internauci mogą sprawdzić jaka ilość wody, w zależności od liczby zatrudnionych osób w firmie, powinna być dostępna w ich miejscu pracy. Czy kampania odniesie sukces? Jest na to szansa, gdyż zawsze istnieje przecież możliwość, że na stronę trafi jakiś zbłąkany szef, który po zapoznaniu się z wynikami symulacji, pochyli się nad losem swoich pracowników, zapewniając im dodatkową porcję wody podczas tych upalnych dni.
Letnia kampania Eden Springs, który zaopatruje w wodę źródlaną firmy i instytucje w 16 krajach, skierowana jest do użytkowników portalu Interia.pl.
Eden Springs, jeden z czołowych europejskich dostawców wody źródlanej, wraz z portalem Interia.pl postanowili spróbować zmienić ten stan rzeczy startując z kampanią „Szklanka wody robi różnicę”. W portalu uruchomiony został przygotowany przez grupę Adweb mini-serwis – http://www.eden.interia.pl, w którym internauci mogą sprawdzić jaka ilość wody, w zależności od liczby zatrudnionych osób w firmie, powinna być dostępna w ich miejscu pracy. Czy kampania odniesie sukces? Jest na to szansa, gdyż zawsze istnieje przecież możliwość, że na stronę trafi jakiś zbłąkany szef, który po zapoznaniu się z wynikami symulacji, pochyli się nad losem swoich pracowników, zapewniając im dodatkową porcję wody podczas tych upalnych dni.
Letnia kampania Eden Springs, który zaopatruje w wodę źródlaną firmy i instytucje w 16 krajach, skierowana jest do użytkowników portalu Interia.pl.