Jesienna kampania reklamowa gum rozpuszczalnych Maoam opiera się na nowym 15-sekundowym spocie „Maoam Breakdance”. Koncepcja filmu, utrzymanego w stylistyce kolorowego graffiti, nawiązuje do cieszącego się w naszym kraju coraz większą popularnością tańca nowoczesnego. Zobaczymy w nim chłopca z paczką Maoam w dłoni, który przygląda się graffiti przedstawiającemu robota. Na widok owocowych gum maszyna wyskakuje z ulicznego malowidła rozpoczynając pogoń za smakołykiem. Chłopcu udaje się jednak - przy pomocy tanecznych akrobacji - odzyskać wytrąconą z dłoni paczkę, sprawiając jednocześnie, że robot wraca do ściennego graffiti.
„Nowy spot Maoam to kolejna wizerunkowa reklama firmy Haribo” – mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager Haribo. „Chcemy, aby nasze produkty kojarzyły się z modnymi wśród dzieci i młodzieży sposobami spędzania wolnego czasu. Ponieważ w tej chwili triumfy popularności święci taniec, właśnie do niego postanowiliśmy nawiązać w nowej reklamie”– dodaje Falińska-Zubko. Emisja spotów rozpoczęła się 25 sierpnia i potrwa do połowy października. Filmy zobaczyć można w TVP, TVN i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych – Jetix, Boomerang, Zig Zap i Mini Mini.
Emisji spotów telewizyjnych towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i Internecie. We wrześniu rozpocznie się kampania internetowa, która potrwa do końca października. Maoam otrzyma również wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w prasie i Internecie.
„Nowy spot Maoam to kolejna wizerunkowa reklama firmy Haribo” – mówi Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager Haribo. „Chcemy, aby nasze produkty kojarzyły się z modnymi wśród dzieci i młodzieży sposobami spędzania wolnego czasu. Ponieważ w tej chwili triumfy popularności święci taniec, właśnie do niego postanowiliśmy nawiązać w nowej reklamie”– dodaje Falińska-Zubko. Emisja spotów rozpoczęła się 25 sierpnia i potrwa do połowy października. Filmy zobaczyć można w TVP, TVN i Polsacie, w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych – Jetix, Boomerang, Zig Zap i Mini Mini.
Emisji spotów telewizyjnych towarzyszyć będą działania prowadzone w prasie i Internecie. We wrześniu rozpocznie się kampania internetowa, która potrwa do końca października. Maoam otrzyma również wsparcie public relations w postaci informacji prasowych oraz konkursów w prasie i Internecie.