Polo to więcej niż sport – to świat przyjaźni, rywalizacji i niezapomnianych spotkań towarzyskich. To także piękne konie, plenery i najwyższej jakości trunki, wśród nich od trzech lat dwunastoletnia whisky Dewar’s. Miłośnicy tej eleganckiej dyscypliny sportu oraz wszyscy, którzy chcą poznać reguły tej niezwykłej gry, z radością przyjęli informację o powstaniu kolejnego, w pełni profesjonalnego ośrodka polo w Polsce.
Oficjalne otwarcie Warsaw Polo Club pozwoliło cieszyć się tym eleganckim i elitarnym sportem. Dwie drużyny w międzynarodowym składzie, składające się z czterech zawodników, rozegrały z grzbietów galopujących koni, dynamiczny pojedynek. Po czterech, trwających 7,5 minuty chukkerach (rundach), mecz dobiegł końca, a w centrum zainteresowania znalazły się Panie, biorące udział w konkursie na najpiękniejszy kapelusz. Wyjątkowej atmosferze sprzyjała malownicza posiadłość w stylu prowansalskim, położona w otulinie Chojnowskiego Parku Krajobrazowego, oddalona 27 km od Warszawy.
Najwyższej klasy konie, pochodzące z przodującej w tej dyscyplinie Argentyny, rodzinna atmosfera oraz degustacja whisky Dewar’s, złożyły się na niezwykły klimat tego spotkania. Imprezę poprowadził Dariusz Kordek. „Powiązanie elitarnych sportów z degustacją szlachetnych trunków jest sprawdzonym przez nas sposobem promocji alkoholi klasy Premium – mówi Katarzyna Cąkała, Brand Manager Bacardi-Martini Polska. „Bezpośredni kontakt stwarza niepowtarzalną okazję do nawiązania pozytywnych relacji z grupą potencjalnych klientów.” W przyszłości marka Dewar’s obecna będzie na kolejnych turniejach polo w Warsaw Polo Club. Oficjalne otwarcie trzeciego w Polsce ośrodka polo połączone było z degustacją dwunastoletniej whisky Dewar’s. Na zakończenie turnieju, wszyscy zawodnicy otrzymali butelkę wyśmienitej whisky
Oficjalne otwarcie Warsaw Polo Club pozwoliło cieszyć się tym eleganckim i elitarnym sportem. Dwie drużyny w międzynarodowym składzie, składające się z czterech zawodników, rozegrały z grzbietów galopujących koni, dynamiczny pojedynek. Po czterech, trwających 7,5 minuty chukkerach (rundach), mecz dobiegł końca, a w centrum zainteresowania znalazły się Panie, biorące udział w konkursie na najpiękniejszy kapelusz. Wyjątkowej atmosferze sprzyjała malownicza posiadłość w stylu prowansalskim, położona w otulinie Chojnowskiego Parku Krajobrazowego, oddalona 27 km od Warszawy.
Najwyższej klasy konie, pochodzące z przodującej w tej dyscyplinie Argentyny, rodzinna atmosfera oraz degustacja whisky Dewar’s, złożyły się na niezwykły klimat tego spotkania. Imprezę poprowadził Dariusz Kordek. „Powiązanie elitarnych sportów z degustacją szlachetnych trunków jest sprawdzonym przez nas sposobem promocji alkoholi klasy Premium – mówi Katarzyna Cąkała, Brand Manager Bacardi-Martini Polska. „Bezpośredni kontakt stwarza niepowtarzalną okazję do nawiązania pozytywnych relacji z grupą potencjalnych klientów.” W przyszłości marka Dewar’s obecna będzie na kolejnych turniejach polo w Warsaw Polo Club. Oficjalne otwarcie trzeciego w Polsce ośrodka polo połączone było z degustacją dwunastoletniej whisky Dewar’s. Na zakończenie turnieju, wszyscy zawodnicy otrzymali butelkę wyśmienitej whisky