

Rostrzygnięty konkurs Bacardi Mojito
Konkurs „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico” na graficzną reklamę najsłynniejszego koktajlu rozstrzygnięty.
Konkurs „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico” na graficzną reklamę najsłynniejszego koktajlu rozstrzygnięty.
W lutym 2009 roku rozpoczęła się kampania reklamowa produktów pomidorowych marki Podravka.
W drugim tygodniu lutego ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Haribo oparta na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie Oblicza radości.
W lutym, w Domu Klubowym Toya Golf & Country Club, odbył się najciekawszy bal tego karnawału.
Z myślą o kobietach dojrzałych firma ASA - producent suplementów diety i dermokosmetyków, stworzyła portal www.apetytnazycie.pl.
Ostatnio wystartował autorski projekt Pawła Lorocha, popularnego dziennikarza, niepokornego poszukiwacza przygód, a zarazem wiecznie nienasyconego znawcę sztuki kulinarnej.
Wyłoniono zwycięzców mobilnej loterii „Odmień kuchnię z Schulstad”, w której rozdano w sumie 57 atrakcyjnych nagród, które trafiły do smakoszy pieczywa.
Tej zimy w kwiatach, modzie i wnętrzach dominują nawiązania do świata baśni.
Tłusty Czwartek jest ruchomym świętem, tzn. ostatnim czwartekiem przed Wielkim Postem. W tym roku wypada 19 lutego.
W Centrach Handlowych M1 na terenie całego kraju rozpoczęła się kolejna edycja „Zimowej Loterii w Centrach M1”. Loteria promocyjna będzie trwała do 8 marca 2009 roku włącznie.