

Grześki ponownie w telewizji
W sierpniu ruszyła kampania telewizyjna Grześków – najpopularniejszych na rynku wafelków Jutrzenki. Kampania „Ideał jest tylko jeden” potrwa do końca miesiąca.
W sierpniu ruszyła kampania telewizyjna Grześków – najpopularniejszych na rynku wafelków Jutrzenki. Kampania „Ideał jest tylko jeden” potrwa do końca miesiąca.
Producent piwa Tyskie z polskim sportem olimpijskim związany jest od 1996 roku, kiedy to odbyły się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Atlancie.
Do 24 sierpnia kibice wraz z marką Tyskie emocjonować się będą występami sportowców na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie.
Kampania promująca najnowszą propozycję Coca-Coli w Polsce - napoje Cappy Ice Fruit ruszyła w wyjątkowo wakacyjnej, orzeźwiającej odsłonie.
W roku 2007 szóste urodziny obchodziła fundacja wspierająca uzdolnionych artystów z całego świata - Bombay Sapphire Foundation...
Marka Bombay Sapphire od 1990 r. organizuje międzynarodowy konkurs dla młodych projektantów Bombay Sapphire Designer Glass Competition.
Niedawno zakończyła się akcja promocyjna wspierająca sprzedaż luksusowej wódki Grey Goose...
Wychowywanie przedszkolaka to nie lada wyzwanie. Dzięki Akademii Misia Haribo możesz zasięgnąć porady jednego z ekspertów.
Każdej wiosny i jesieni Villa Italia, producent porcelanowej zastawy stołowej, w specjalny sposób prezentuje swoje nowe kolekcje porcelany, ceramiki i szkła na bieżący sezon.
Najsmaczniejsza Wódka na Świecie - Grey Goose - to najwyższej jakości trunek, który nieodmiennie staje się udoskonaleniem waznych wydarzeń w świecie polskiej kultury i biznesu...